Docházka zaměstnanců a pracovníků se stává stále více vyhledávanou položkou v elektronických systémech. Automatizovaný docházkový a přístupový systém, který nahradil klasické ,,píchačky,, slouží k evidenci docházky, sledování pohybu zaměstnanců v průběhu pracovní doby, kdy je přesně vidět kolik času zaměstnanec strávil v práci, kolik na obědě, u lékaře apod., k přípravě podkladů pro zpracování mzdové agendy (také slouží k otevírání turniketů, bran, dveří a závor dle přístupových práv), kontrole přesčasových hodin. Je možné omezit vstup osob do jednotlivých objektů podniku, na parkoviště, povolit vstup pouze oprávněných zaměstnanců do výrobní haly nebo linky. Evidence zaměstnanců je možná také pomocí otisků prstů - biometriky, kdy rozdíl od karty, má otisk prstu každý člověk vždy u sebe a nehrozí tedy jeho zapomenutí, záměna nebo odcizení.
Docházkový terminál s barevným displejem, funkčními klávesami pro přerušení a kamerou. Možnost uložení fotografie při identifikaci, prohlížení fotografií na displeji terminálu. Snadné nastavení prostřednictvím ikonového menu. Autorizace uživatele kartou, nebo kódem.
Docházkový terminál s barevným displejem, funkčními klávesami pro přerušení a kamerou. Možnost uložení fotografie při identifikaci, prohlížení fotografií na displeji terminálu. Snadné nastavení prostřednictvím ikonového menu. Autorizace uživatele otiskem prstu, kartou, nebo kódem.
Nabízené softwarové řešení splňuje tyto funkce a vlastnosti docházky:
- plánovací kalendář, směnný provoz
- automatické vkládání pauzy, automatické ukončení pracovní doby
- hlídání preferovaného času příchodu zaměstnance
- sledování přítomnosti zaměstnanců na pracovišti
- systém měsíčních uzávěrek a rozhodování o využití přesčasu vedoucím (převod do následujícího měsíce, proplacení, neuznání)
- kombinace docházkového a přístupového systému (časová a prostorová oprávnění)
- rozsah docházky od 10 osob až po stovky zaměstnanců
Docházka (ovládání - biometrika, karty přívěšky, vstupní kód, komunikace s PC)
Docházkové a přístupové sytémy
V případě zájmu o montáž docházkového systému nás prosím kontaktujte .
Provedeme Vám předběžnou kalkulaci ceny, případně domluvíme nezávaznou návštěvu místa budoucí instalace. Po zhodnocení místních podmínek navrhneme nejvýhodnější řešení, které bude splňovat vaše požadavky a provedeme výběr s předběžnou kalkulací cen potřebných komponentů.
Ceny výše uvedených docházkových systémů z naší nabídky Vám rádi sdělíme na požádání.
Nové řešení docházkového systému „All in One“ prostřednictvím docházkového terminálu BIOPAD 100 a docházkového software pro 50 až 150 osob, který je instalován přímo v terminálu, (s možností rozšíření o 50 osob).
Popis a charakteristika docházkového systému WebVisitor
- docházkový terminál včetně software pro 50, 100 nebo 150 uživatelů
- na terminálu 7“ barevný dotykový displej
- integrovaná kamera 1,3Mpx
- autorizace pomocí katry (EM 125kHz) nebo otisku prstu
- jednoduché zprovoznění a oživení terminálu
- přístup do docházkového terminálu přes webové rozhraní
- jednoduché nastavení a ovládání docházkového software
- možnost definovat pracovní dobu (včetně pracovních směn)
- možnost definovat přerušení
- možnost definovat zaokrouhlování časů
- možnost automatického doplnění konce pracovní doby
- možnost definovat automatické vkládání pauzy (oběd)
Možnosti docházkového software pro uživatele/zaměstnance:
- přihlášení přes webové rozhraní
- kontrola vlastní docházky
- možnost dopsat poznámku k vybraným dnům
- přehled přerušení zadaných na terminálu
Možnosti docházkového software pro správce/vedoucího :
- přihlášení přes webové rozhraní
- navedení uživatelů do systému (zadání základních údajů)
- zadání otisků prstů do terminálu
- přiřazení pracovního poměru (správa zaměstnanců)
- přiřazení oprávnění v docházce (prohlížení/editace/uzavření)
- kontrola a editace docházky zaměstnanců
- uzavírání docházky
- tisk docházky
- sledování přítomnosti zaměstnanců na pracovišti
Docházkový terminál BIOPAD 100 s SDK. Terminál obsahuje pouze základní systémové funkce pro ovládání uživatelem, správu osob a přerušení. K terminálu je na vyžádání k dispozici popis rozhraní pro další integraci do vlastního docházkového systému.
Docházkový terminál má 7“ barevný dotykový displej a integrovanou kameru 1,3Mpx. Autorizace pomocí katry(EM 125kHz) nebo otisku prstu s max 6000 (1 : N), kapacita karet 10000, kapacita transakcí 300 000. Napájení je 12V / 3A, adaptér je součástí balení. Komunikace přes ethernet. Montáž je povrchová.
Dodávka komplexního řešení docházkového software zahrnuje:
- HW - docházkové a přístupové terminály z nabídky Variant plus (montáž a oživení provádí instalační firma)
- nasazení menší docházky od 25 tisíc Kč s kompletní dodávkou „na klíč“
- SW - instalace, implementace, zaškolení a servis docházkového software od specializované firmy
- veškerou komunikaci s koncovým zákazníkem zajišťuje specializovaná firma, která garantuje úspěšné nasazení a provoz docházkového systému
- doporučená specializovaná firma má bohaté zkušenosti s nasazením a provozováním docházkových systémů, včetně různých požadavků od zákazníků (zaměstnavatel, ekonom, správce docházky)
TAC-06 ID/C - docházkový terminál s kamerou - karta
TAC-07 IDF/C - doch. terminál s kamerou - otisk + karta
Integrační software pro sledování, správu a vyhodnocování stavu elektronických systémů budov. Umožňuje společnou správu a ovládání více vzdálených objektů klienta z jednoho místa přes webové rozhraní. Je navržen jako ucelené řešení, složené ze vzájemně provázaných modulů. Modularita dává uživateli možnost zvolit jen ty funkce, které bude používat, a tím efektivně využít vynaložené prostředky.
Řešení pro více osob pomocí SW